FK Bromma logo
Välkommen till FK BROMMA
Välkomnar alla, utvecklar alla!

F11-13 Vit » Gothia Cup 12-18 Juli
 
Tid:sön 12 juli, 17:00 - 18:00
Plats:Göteborg
Aktivitetsinfo:G O T H I A   C U P   2 0 2 6

1. Visa intresse genom att svara ja på denna inbjudan
2. Bekräfta med Swish på 4000 kr till Stefan (070-7106167)

---

Mycket glad att dela att vi har fått plats på Gothia Cup i sommar. Vi åker med vit-laget och satsar på en härlig vecka med massor av fotboll i Göteborg. Jag vet att tjejerna velat länge - äntligen!

Men, jag ska erkänna, det var inte alls säkert vi skulle kunna komma dit. Så när kansliet hörde av sig och sa att vi kan få vara med OM vi bor på hotell, så tog vi det direkt. Hotell är såklart nice, men också mer pengar än att bo på skola vilket var originaltanken. Hela cupen, med boende, landar på ungefär 10.000 per spelare.

När: 12-18 Juli
Vad: 9 mot 9
Var: Göteborg
Resa: Med föräldrar i bil
Boende: Quality Hotel The Weaver

Så hur funkar det för F11:orna? Vi anmälde i oktober, det är anmält i 9 mot 9 för F12 och Gothia tillåter en överårig. Så (minst) en kan åka och finns det intresse så säg ja!! så försöker vi lösa det på bästa sätt.

Så då är ju nästa steg
1) Att bekräfta vilka som vill åka med
2) Att kavla upp ärmarna och samla

För 1 och som första inbetalning så skickar jag ut denna kallelse i sportadmin och man visar intresse genom att tacka ja.

För 2 så drar cup-support-teamet igång med Katrin, Petra och Nina i spetsen. Vi har ju redan samlat lite pengar genom tidigare försäljning som tillfaller det barn som sålt. En sammanställning för det kommer att komma ut i samband med föräldrarmötet.

Vi bokar in ett föräldramöte snart, håll den 25 mars, och pratar om cuper och om våren och laget.

Kommer bli superhäftig vecka för tjejerna!

Stefan och Martina

<< Tillbaka

 
MEDLEMSAKTUELLT FRÅN FK
WEBSHOP Kläder mm
Samarbetspartners
Stötta föreningen